Διακρίσεις
OVE DMS Retailer Satisfaction Survey-GM Europe
Η ThinkRIT τα τελευταία χρόνια κατακτά την πρώτη θέση σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο στην επίσημη έρευνα ικανοποίησης μεταξύ του δικτύου αντιπροσώπων της General Motors. Την έρευνα διεξάγει κάθε χρόνο η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρωπαϊκή αγορά με σκοπό την αξιόπιστη αξιολόγηση των εγκεκριμένων συνεργατών της στο πεδίο της παροχής υπηρεσιών πληροφορικής & στο πλαίσιο της υποστήριξης του δικτύου των αντιπροσώπων & εξουσιοδοτημένων επισκευαστών Opel στο προϊόν CARLO-Incadea Dealer Management System (Microsoft Dynamics Vertical Solution for Automotive Companies).

OVE DMS Retailer Satisfaction Survey-GM Europe 2014

OVE DMS Retailer Satisfaction Survey-GM Europe 2013
Η ThinkRIT και το 2013 κατέκτησε την πρώτη θέση σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο στην επίσημη έρευνα ικανοποίησης μεταξύ του δικτύου αντιπροσώπων της General Motors.

OVE DMS Retailer Satisfaction Survey-GM Europe 2012
Η ThinkRIT και το 2012 κατέκτησε την πρώτη θέση σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο στην επίσημη έρευνα ικανοποίησης μεταξύ του δικτύου αντιπροσώπων της General Motors..

OVE DMS Retailer Satisfaction Survey-GM Europe 2011
Η ThinkRIT και το 2011 κατέκτησε την πρώτη θέση σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο στην επίσημη έρευνα ικανοποίησης μεταξύ του δικτύου αντιπροσώπων της General Motors.